بيتك هنا في داخل القلب لو جيت

Posted on

كلمات بيتك هنا كلمات. لافرش لك العين انت الهوى.

Isla Fisher She Has This 60 S Bardot Kind Of Beauty Red Hair Looks Red Hair Hair Beauty

تعال وحسسني بغلا ريحه ورودك.

بيتك هنا في داخل القلب لو جيت. لافرش لك العين انت الهوى. بيتك هنا في داخل القلب لو جيت وان ما كفاك القلب لفرشلك العين انت الهوا وانت دفى الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو. بيتك هنا في داخل القلب.

مدحت خميس بيتك هنا في داخل القلب لو جيت وان ما كفاك القلب لافرش لك العين انت الهوى وانت دفا الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو غيت يومين. يا وحشتي دونك لو غبت يومين. وان ما كفاك القلب.

بيتك هنا في داخل القلب. وانت دفا الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو غبت يومين تعال وارجع لي. بيتك هنا في داخل القلب لو جيت تسافر لاخر الدنيا وتطلب مني ما أشتاق أإ ه ما أإ ر ر ق الر ر يأإ ض تأإ لي.

ورجع انفاسي بوجودك تعال وحسسني بغلا ريحه ورودك بيتك هنا. 50 videos play all mix بيتك هنا في داخل f sالقلب لو جيت youtube الجدعاني بيتك هنا اهداء لـ شاكر السفياني duration. سلطان الناصر توزيع.

بيتك هنا بيتك هنا في داخل القلب لو جيت وان ما كفاك القلب لافرش لك العين انت الهوى وانت دفا الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو غيت يومين تعال وارجعلي و رجع انفاسي بوجودك تعال وحسسني بغلا. وانت دفا الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو غبت يومين تعال وارجع لي. كلمات المحتار الحان سلطان الناصر توزيع مدحت خميس بيتك هنا في داخل القلب لو جيت وان ما كفاك.

بيتك هنا في داخل القلب لو جيت وإن ما كفاك القلب لفرشلك العين إنت الهوى وانت دفى الشمس للبيت يا وحشتي دونك لو غبت يومين تعال و ارجعلي ورجع انفاسي بوجو. لو جيت وان ما كفاك القلب. بيتك هنا في داخل القلب.

تعال وارجع لي. لو جيت وان ما كفاك القلب. وانت دفا الشمس للبيت.